Nu burgare' likna nåt!

Cheesy(<-- Igen, igen!!) rubbe, jag vet, men jag kunde inte låta bli!



Jag passade på att prova göra Bakerellas farsdags-cupcakes när sambon med sällskap hade sin obligatoriska Prison Break-kväll. Eftersom vi inte har en massa rör-ihop-kakor på ICA gjorde jag egna brownies, muffins och använde grädde och pyntgelé till burgarna och gjorde smördeg i ugn med socker till pommesarna.

Som synes har jag fått en skrivare av sambon i fråga, så jag kunde göra customize-ade burgarpapper och pommesfickor. Jag skrev ut på 170g pappaer samt "ritpapper". Utskriftsvänlig PDF på Bakerellas blogg, kolla äldre inlägg.




De gick att äta också.



Kommentarer
Postat av: kusinen

MUUUMS!

2009-08-12 @ 22:24:48
URL: http://pysselkartellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0