Macarong myntbörs

Jag googlade runt lite och snubblade över den här sidan idag. Jag har sett dessa små macarons (som de heter på engelska) på en del andra bloggar och i pysseltidningar innan. Så underbart med en tutorial! Av en händelse kom jag ihåg lite material när jag var på nyöppnade Stoff och Stil i Kungens Kurva förra helgen.




Oklädda metallknappar 38mm och blixtlås 12cm från Stoff och Stil.
Det andra hade jag hemma.




Såhär blev den tillslut:





Sockersöt!


Egentligen ville jag göra tjugo på en gång, men jag hade inga fler korta blixtlås. Tur var väl det för vad ska man göra med alla?




Kommentarer
Postat av: Kristin

Men typ ge en till kusinen kanske? :) gärna en... lila. mörklila. med nått litet mönster på. tack tack

2012-03-14 @ 21:04:40
Postat av: nattis

Supersöt!

2012-03-14 @ 21:35:37
Postat av: guldmulten

Jösses så söööt!!

2012-03-15 @ 14:09:01
URL: http://guldmulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0