Zombieinvasion!

Jag var ute på en behövlig promenad på lunchen i tisdags. Jag hamnade som oftast på en bokhandel och som vanligt i hobbyhyllan. Jag råkade köpa en bok. Fast jag egentligen köper alla på nätet, men den här var speciell. Jag var tvungen att ha den utan att vänta 2-3 arbetsdagar.


Köp den här!

En liten mysig bok om hur man gör små minizombies att förgylla vardagen med. Mitt lunchsällskap önskade sig den gröna zombiekaninen på omslaget. Tja...

Tisdagskväll:

Han, numera "Bosse", poppar skräckfyllt upp ut filtmunkarna!

Bosse bor numera med sin nya mamma på en datorskärm på Dones bildavdelning. Där sitter han och gnisslar tänder åt alla som kommer för nära hans kära matmor.


Ja, men som ni förstår är det en aningens beroendeframkallande att göra zombie-filtisar. Jag övertygade min man att han var tvungen att ha en i sin firmabil. Ehum.

Onsdag kväll:

En zombievampyr som lystrar till tilltalet "Drunkula" är född!

Dock har han inte fått komma till sitt hem ännu. Min kära make påstår att han inte kommit på något bra sätt att sätta fast han i bilen ännu. Jag misstänker starkt att han är lite skrajsen för att ha en äkta zombie i bilen. MUHAHAHAHA! *host, host* Eller nåt...


Kommentarer
Postat av: Nattis

Vilka "läskiga" små söta...

2011-08-12 @ 10:58:21
Postat av: mange

jag gör en trilla i skolan. mina lärare tycker att alla är lesgiga. det tycker inte jag. jag tycker att dom är sötta

2011-12-14 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0