Två-års fest!

Den 15:e november blir min blogg två år! Det ska firas!

Som förra året blir det pyssel och tårta hemma hos mig i Haninge. Då den 15:e är en tråkig måndag firar vi i förväg lördagen den 13:e.

 

 

Tävlig!

Precis som förra året tänkte jag fira med en liten tävling.
I år vill jag att ni skickar bild på ett egenhändigt gjort grattiskort.
Ta ett foto av kortet och skicka till [email protected] denast den 9/11 och märk med "födelsedagstävling".
Vinnaren utses under födelsedagshelgen. Fina priser utlovas.


Inbjudan till födelsedagsfesten kommer...


Kommentarer
Postat av: Nattis

Jag och lillan kommer, ska kolla med Tommy om han känner sig pysslig då, eller om Chrille kanske vill ha lite sällis? Ska även höra med mamma! kram

2010-10-11 @ 14:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0