Bloggfesten - 2010

Imorgon fyller RSA 2år. Det firade vi i går. För andra året i rad blev det pyssel, mat och tårta.



Goodiebags till gästerna.




Mamma plockar på Afternoon Tea-buffén.





Pysselstugan är igång! Lena, Madde och Nathalie med Astrid tar över köket!




Herrarna höll sig undan, som vanligt.



Jag gjorde ett 3D-kort till bilvande tant?
Som vanligt ingen aning om mottagare, jag bara gör.



Mor hade frivillig kökstjänst och gjorde pajer till middagen.



Sen knaprade vi på återstoden av tårtan.



Mor virkar sjal.




Lena pysslade adventskalender till sin sambo.





Kristin var omåttligt stolt över sina smällkarameller till sin nya lägenhet.




Jag gjorde ett till kort innan inspirationen fullständigt dök.
Vid midnatt åkte gästerna hem och mor sov på soffan.







Bloggläsare: Jag har 3 goodiebags kvar! Skriv en kommentar om du vill ha en, så kanske den kommer på posten? Glöm inte adressen.
(
Jag publicerar inte kommentarerna med adress.)




Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hejsan!

Tack för en trevlig eftermiddag+kväll.Trevligt sällskap.Goda pajer och mycket gott till thet.

Ha det! kram Madde

2010-11-16 @ 19:28:28
Postat av: Lena

Jag fortsatte med kalendern igår kväll, utan inspiration och trevligt sällskap, blev mycket uschligare resultat ;)

2010-11-17 @ 09:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0