Nya kläder

Min bandsamling har växt ur sin fjärde låda. Den är som en eremitkräfta som aldrig slutar växa! Därför insåg jag att det är billigare att pyssla upp banden istället för att uppgradera lådan hela tiden.

 

Hittade en samling pappaskar i en låda. Lite stuvar och massa band.

 

 

 

 

Jag klädde in locket i tyg.

 

 

Sedan var det lådans tur.
Jag hade först tänkt att bara klä den i band,
men då kändes locket så himla malplacerat.

 

 

Jag vek in alla kanter, limmade, spände och limmade igen.

 

 

Tjoho! Klar! Bara det att det inte blev så himla mycket band som gick åt som jag tänkt.




Nej, alltså, det blir fler bandprojekt framöver. Målet är att åtminstone kunna stänga locket på den nuvarande bandlådan.



Kommentarer
Postat av: Nattis

Vilket fint tyg!

2010-06-21 @ 10:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0