Syfestivalen 2009

I helgen kom mor och far på besök, och medan sambon var i Finland passade jag och mor på att knalla på årets symässa i Kista. Det fanns hur mycket som helst att titta på, prova och köpa. Jag fick med mig hem: knappar, sytråd, nya smyckes verktyg, 2st yo-yo makers, mängder med stuvar och div annat smått och gott. Sedan fick pappa lov att se fotbollen på "stor-tv:n" och jag och mor satt i köket och knåpade med våra nyfunna materiel.

Köksbordet är ganska vant att bli kapat vid det här laget.
Mamma pysslar.



Mammas första kontakt med de härliga ståndarna.
Far och jag ver helt överrens om att det säkert var en alienblomma.



Jag passade på att testköra mina "quick yo-yo makers".
Som synes är det mallar för tygrosetter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0