Halsdukskrage

Ytterligare en vråvärmare är klar. I ett gammalt modemagasin, CHIC tror jag, hittade jag en ganska mysig sjal/halsduk. Tyckte själv att den nog inte var så svår att göra. Ribbstickning med stora stickor, liksom. Visar sig att det tar också sin tid. Rastlös själ som jag är, lade jag den åt sidan och började på något nytt. Den har legat i samma korg i mer än ett halvår. NU är det klar. Jag gjorde helt enkelt en krage istället.
 
This knit has been laying around for a while. It was supposed to be a long scarf (picture below), but it ended up being a cosy collar instead. I just lost interest in knitting in what seemed like forever.
 
 
I tidningen: grön mysfaktor.
 
 
 

I verkligheten: långtråkig att sticka.





Men! Det blev en mysig krage istället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0