Upprensning

 
 


Jag har lite smått börjat ta tag i mina hundrafemtioelva pågående projekt som ligger och dammar lite här och var. De virkade sakerna blev utsatta för ett krafttag för några veckor sen.
 
Resultatet var inget mindre än amigurumis x3. Alla från djurriket. Det rensade dock inte kategorin virkade projekt, men väl underkategorin mjukdjur.
 



Mönstret till katten har jag virkat efter förut, och det är © Nakoyama.




Nallen kommer från ett gammalt nummer av Crochet Today och har stilig sylvester.




Ja, denna monstertruck-gris döpte jag till "Truckis" eftersom han hade så klumpiga fötter.
Jag följde Stoff och Stils virkmönster till punkt och pricka men han ser ju för sorglig ut.




 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nattis

En 'katt-katt' :D

2012-06-30 @ 21:24:28
Postat av: pleu

truckis var ju ursöt!! :)

2012-06-30 @ 22:41:33
URL: http://pleu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0