Nagelpyssel

Måla naglarna är ju i vanliga fall ganska pyssligt. Men mer och mer dyker det upp sätt att göra det ännu "värre". Mina brukar bli: rosa, röda eller glittriga. Ibland med någon lite rhinestone eller nageltatoo. Men, hjälp! Jag får prestationsångest när jag ser vad som går att göra! Och då inte på salong, bloggarna där ute är tjejer som gör dem hemma -- på skoj!


Pastell och rosetter. Bland det sötaste jag sett!
Bild ur bloggen Emerald Sparkled

 

 

 

Tuggummileopard!
Min gamla rumskopis lackar flitigt och har startat Finatassar.

 

 

Nej, nu måste jag nog gå och lägga helgens lack. I rosa. Bara. ;)

 

 

 

P.S.
21:28:

Ooops. Jag råkade visst modda det rosa lite.

 

Lack: Malvalas Ankara och Depends Cracked Effect.
Döskallestickers från Viva La Diva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0