Drinkbok

Vad folk ska fylla år! Hur som helst: en kompis hade fastnat lite smått för rom, så jag gjorde en drinkbok till födelsedagen.

 

Bankade i öljetter. C var orolig för vad grannarna skulle tycka. Inte jag.

 

 

Mina fyndade alfabet-dies blev invigda.

 

 

Layoutångest...

 

 

Framsidan växer fram så sakteliga.

 

 

Efter en halv arbetsdag var den klar!

 

 

Daiquirisidan i rosa och turkos.
Rubriken stämplad i lila med clearstampbokstäver.

 

 

Drinkarna ritade och klippte jag ut för fri hand. (Och jordgubben)

 

 

Mai Tai i jordfärger. Älskar halvpärlor!

 

 

Ett gem fick leka garnityr.

 

 

Green Devil i grönt, såklart. Favvolayouten.

 

 

Turkost är fint! Gärna i mitt favoritklisteralfapet från Glitz.

 

 

Hurricane i gult och rött. Lite amerikanska stjärnor,
den kommer ju trots allt från New Orleans.

 

 

Stämplad rubrik och halvpärlor!

 


 

Eh... Det var inte jag!


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0