Grattis mig!

Jag fick en Sizzix Big Shot av min fästman när jag fyllde år i måndags. Blev jag glad? Eh... JA!

Jag fick lite presentkort på Panduro också, så idag har jag köpt lite die-cuts för rena rövarpriset. De säljer ut Double-Do grejerna de haft inne i höst, så alla embossing och die-cuts kostade 10kr/st! Försökte hitta ett helt alfabet, men det saknades tyvärr lite bokstäver. Attans!



Min nya stamnsmaskin med tillbehör.




True love!



Die-cuts-schablonerna från Panduro.
Det fanns fler, men jag tog inte en av varje. Behöver inte riktigt elefanter och sånt...



Embossingplattorna från Panduro. Måste bara införskaffa en silikonduk till min Big Shot.



Hittade även lite nya prylar på Panduro. Gillar
gor juss prylar.



Samt lite sköna rub-ons.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0