Massproduktion pågår

Nej, jag har fortfarande inte slutat virka. Virkar nästan varje dag! Har nu utvecklat äkta förhårdnader på höger tumme + pekfinger.

 

 

Så här ser det ut numera när jag tagit över soffan med mina små projekt.

Såhär önskar sambon att det såg ut oftare.

Mitt första egna alster! Chokladpraliner.

Flicka från Mia Bengtssons bok. Döpt till Iris.

Flickorna blev så söta! Lite kär, faktiskt. Det här är Siri, Iris lillasyster.
(Man kan använda gardinfransar till så mycket.)

Och en liten ängel.






Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, så söta!



Sv. Jag tyckte att kakorna var jättesmarriga. Smaken är som baken som man brukar säga =)

2010-02-02 @ 20:51:02
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0