Julpysselbok

Jag lägger gärna tidningnar på hög, eftersom jag kanske har användning av något i dem senare.  Eftersom jag jobbar med tidningar blir det ganska många väldigt snabbt. För att sålla i kategorin jultidningar bestämde jag mig för att göra en klippbok. Jag lusläste igenom julmagasinen och klippte ut det jag ville spara och klistrade in i boken. 95% av tidningen kunde sen gå till återvinningen. (Jo, jag älskar att organisera.)

 

En vanlig skrivbok får lite uppiffning.

 

Ta-daa! Omslaget klart!

 

Klippa och klistra!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Piglet

Jag är sämst i världen på att organisera men har en miljard pryttlar. Vill du flytta in hos mig ett tag? ;)

2010-10-16 @ 16:04:01
URL: http://laviedepiglet.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0