Pysselhörnan

Ätnligen har jag fått lite styrsel i min pysselhörna! Allt möblemang + lampa är från IKEA. Fisken på väggen är från Lisbeth Dahl, den lektriska jordgloben är ett loppisfynd.



Min lilla hörna involverar även de två byråerna till vänster i bild. På den nedre hyllan bredvid tygerna står en av mina favoritprylar. Min sortimentlåda från Claes Ohlson, 129kr, om jag inte minns fel. På väggen under sitter två stålskenor från ikea som fungerar som magnettavla. Skrivbordet heter Jonas från IKEA och har en otroligt praktisk utdragbar del på sidan. Bredvid datorskärmen hänger mina pysseltidningar på väggen, under dem på bordet står laminatorn. Pysselböckerna står uppradade på hyllan mellan sortimentlådan och scannern.








Kommentarer
Postat av: kiki

Jag vill oxå ha pysselhörna! :) Fin pälplatta har du gjort den?

2009-09-21 @ 17:03:32
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jajjamän, pärlplattan har jag gjort själv :)

2009-09-21 @ 20:18:51
Postat av: Nattis

Fin pysselhörna!

2009-09-22 @ 13:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0