Ståndare och pistiller

Ätligen kom mitt lilla paket, och till min förvång ända fån Malaysia (<- Stavning tveksam).  Mina fina små ståndare till mina kanzashiblommor. Otroligt hur mycket mer liv en tygblomma kan få med lite hjälp av pärlemorfärgade plastpluttar på snöre. 14 olika färger inklusive frakt, på ebay.com = 43 svenska kronor! Helt klart värt!


Där är de, i mitten!




Till min förvåning fick jag även sambon att testa kanzashi.
Han var tvungen att erkänna att det inte var helt tråkigt!



Min nypimpade kanzashi till vänster och sambons första till höger.



Jag blev lite galen och kunde inte sluta limma ståndare överallt.



Ett lite mer modest och smakfullt resultat.






Kommentarer
Postat av: kiki

Oj du har tagit kanzashiskapandet till en helt ny nivå! :D



Förresten är SPAna i sthlm onda och vill inte ha mej... så nu blir det luleå istället. :(

2009-10-13 @ 21:49:32
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: Nattis

SÖT SÖT SÖT!!!

2009-10-14 @ 16:18:22
Postat av: Nattis

SÖTT SÖTT SÖTT!!!

2009-10-14 @ 16:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0